MY FAMILY

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 8, 2008

Permulaan blog




pregnancy calendar

Haahah ari tu dh create blog tp lupe nama login ..so ari ni bermula la kerajinan aku menulis blog..
Fa la yg suh wt blog ni..aku pn sbnrnya xde idea gak nk tulih..em ape yek nk memulakan citer..
Ari ni masuk lmbt ckit ..tp aku bertekad juga nk singgah kedai mamak bwh tu..xkira la coz aku msti mnyediakan stok mknn smpi tengahari ni..yela skrg dh bw budak..nela sediakan utk dua org mkn hehe..budget tiap ari rm10..em kekadang lebih gk hehe..tp nasib baik aku smpi opis before kul 9 so xyah la tulih pass pintu..Em memandangkn harga beras melambung ngn mendadak,so nasi lemak yg selalu aku bli di wangsa maju tu pn meningkat dengan megahnya..skrg dh rm1.40 dr rm1.20..So aku dh mls nk bli dh nasi lemak kat citu..aku beralih arah bli nasi lemak kt kedai mamak bwh walaupn xsedap sgt dr wangsa maju..tp boleh la mkn dr nasi lemak kat lrt asia jaya..aku dh xdpt tima dh lg..muak n xsdp lgsung hahha..Ape mcm permulaan blog ni..ok gk..dr td xde idea laju lak idea tu mengalir skrg haha..dh lebih 100 patah perkataan dh..okla tu ..Smua tu utk permulaan hari ni..:->..

2 comments:

It's me..... said...

Amboiiii kak cham..jenuh duk mengate yer...
igt awk tu ade ISI..nk sentug ISI die pn xkasi :ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Anonymous said...

Adei...
kang karang kau smbung plak kisah dr opis smpai blk rumah : )