MY FAMILY

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 28, 2008

Darwisy Comey


video

Labaikallah Humalabai



26/11/08 yang lalu,mak n ayah berangkat mengerjakan haji di mekah..Sedih rupenye semasa menghantar ayah n mak lagi2 bile mak berpesan supaya mendoakan mereka slmt di sana..Smua adik beradik bercucuran menangis..Semoga mak n ayah tenang mgerjakan haji dan diberi kesihatan yg baik semasa berada di sana...

Tuesday, November 25, 2008

Ceramah Akkil Hayy

JOM TGK HEHEH

video

Darwisy Demam


Hari jumaat lalu,anak ibu demam..Cian die..Opah die sumbat ketiak dan celah kaki darwisy dgn sapu tgn basah..Abis anak ibu basah heehe..Apelagi,anak ibu menangis kesejukan ..
Ibu xbw darwisy gi klinik pada mulanya coz kebetulan ubat demam darwisy masih ade lg,tp smpi ari ahad masih tak kebah..So ibu n ayah bw darwisy gi klinik idham bkt antarabangsa..Alhamdullilah darwisy dh pulih..Nnti later-later kite upload gmbr drwisy demam k..

P/s td pagi epa tepon..Amboi ceria tul.
To epa: Balik mesia bgtau k,em darwisy nk adiah dr UK.Em anis n kaseh sekali k hehe..Dh setahun di perantauan ,dh ade ramai anak buah hehe..

Thursday, November 20, 2008

AKU DH BERUBAH ker??

Saya: Abang tutupla la lampu nk tido darwisy ni..
Abang:Darwisy leh tdo tu
Darwisy:Senyap je(tgh mnyusu la heheh)
Saya: Sy nk tido darwisy ni,kalo drwisy xtdo..abg je yg tdo kn je...eii
Abang :Bole x ckp cm mase bercinta lu
Saya: Membisu( terpk-alamak terasa lak laki aku ni..em alamak alamak....
Saya: Tolon tutup lampu bole x -dgn nada lembut huhu..(merasa bersalah atas keterlanjuran kata-kata..mintak ampun)
Abang:Yela(trus tutup lampu)
Darwisy: ZZZZZzzzzzz

Rasa bersalah bile terpk peristiwa smlm..Aku dh berubah ckit kot hehe..Mintak ampun yer abg ku..

p/s smlm terima bite baik dr kwn yg mgatakan die dh mngndung sebulan..alhamdulillah..meramaikan umat nabi yg beriman di muka bumi ini..(Suke dpt tau kwn2 nk dpt anak..coz best ade anak tau..)

Wednesday, November 19, 2008

CIAN ANAK IBU

Ari ni darwisy ne bgn dan mandi awal..Cian anak ibu..Masa mndi td pn darwisy mamai n lentuk2 jer..Kalo x,si darwisy paling suke mandi manda tp bukan pagi buta mcm tadi..Terpaksa la,coz pak darwisy ne anta ke rumah makcu di damansara damai utk dijaga..Cian anak ibu ni ..

Tuesday, November 18, 2008

DH MASUK KEJE

1-Smlm merupakan hari pertama bkerja slps 2 bulan cuti bersalin..
2-Smlm rindu darwisy sgt2
3-Smlm juga darwisy mendapat ibu susuan - ibu susuan dia ialah makcu merangkap opah cu utk darwisy

Thursday, November 13, 2008

WEDDING IDA

JGN LA DARWISY NANGIS K..KECOH NNTI

YES, DH TDO ANAK IBU HEHE

GERAM BUNGA ROS TU

IDA N HUBBY


Pada ahad lalu,berlangsung nya majlis perkahwinan cousin di Dewan Kelana Jaya.We were invited to join the celebration(meramaikan rombongan menyambut menantu).That day,si Darwisy menangis mengamuk tp nasib baik masa masuk dewan xde la wt hal sgt..die tdo je..alhamdulillah hehe

Friday, November 7, 2008

With Moyang