MY FAMILY

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 12, 2008

Kenduri Tawenn..

Akhir bulan ni ramai tul lak kwn n sedara nk kawen ..Pada 31 mei ni :-tini+nuar,mirza+joe dan sepupu aku kt kedah..dhla pd ari yg same..xtau nk g yg mane..tp kalo ikut logik mstila ne g yg sedara kn tp jau maa kedah..laki aku tu dhla mls nk drive jauh-jauh ni..lg2 kedah..tp jauh balik kelantan boleh lak hahah.klakor tul em pe ntah..tp ne pkse gk die gi coz sedara aku tu dh dtg kawen aku dulu n lgpn die rapat ngn aku hhuuh..dhla kawen ngn anak datuk msti grand giler huhuu..So bulan ni ne sedia budget utk g kedah..tau-tau la kedah tu tol yg melampau2..kalo blik klate cover duit minyak n tol rm 8 je..xde la kesah sgt..tp kedah tu haaii mengeluh gk aku..byk gk ongkos nyer terbang bulan ni hehe..tp xpela demi sedara terpakse la kn..dh jnji ngn die nk g..lgpun mak ayah aku dh ckp awal2 ne g gk walaupn ribut taufan melanda..so terpksela mengalah n tiada alasan lg utk berdolak dalih..xpe pk positif,ikut ati nk g smua knduri lg2 tini tu...dhla die dtg gk kawen aku..xpe tini kate bln 8 die wat belah nuar lak mybe ade arapan nk g kt klate tu..kalo die x jd wt pn aku nela kirim adiah,kecik ati die nnti hehe.Sori ye tini coz xdpt menghadirkn diri..

0 comments: