MY FAMILY

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 20, 2008

AKU DH BERUBAH ker??

Saya: Abang tutupla la lampu nk tido darwisy ni..
Abang:Darwisy leh tdo tu
Darwisy:Senyap je(tgh mnyusu la heheh)
Saya: Sy nk tido darwisy ni,kalo drwisy xtdo..abg je yg tdo kn je...eii
Abang :Bole x ckp cm mase bercinta lu
Saya: Membisu( terpk-alamak terasa lak laki aku ni..em alamak alamak....
Saya: Tolon tutup lampu bole x -dgn nada lembut huhu..(merasa bersalah atas keterlanjuran kata-kata..mintak ampun)
Abang:Yela(trus tutup lampu)
Darwisy: ZZZZZzzzzzz

Rasa bersalah bile terpk peristiwa smlm..Aku dh berubah ckit kot hehe..Mintak ampun yer abg ku..

p/s smlm terima bite baik dr kwn yg mgatakan die dh mngndung sebulan..alhamdulillah..meramaikan umat nabi yg beriman di muka bumi ini..(Suke dpt tau kwn2 nk dpt anak..coz best ade anak tau..)

2 comments:

Laila Abas @ Kay Abas said...

ala.. si mazlan tu mengada lar... haha.. dia jeles awak asik n gan darwisy je.. hahahha.. leks lar abang mele ooooiiiii...

Efa said...

aiyooo abg mele majuk kee.. keskeskes.. :p alaaa sonang je nak pujuk tu kan acam kan.. kan.. kan..

p/s : sebab tu lah kite xleh menderhaka kt mak kan, sbb mak kite shayanggggggg sgt kat kite.. (sampai terlupe papanye :p )